LEVERING & RETOUR

 

Levering


Het normale leveringstermijn is ongeveer 72 werkuren als het artikel op voorraad is en 4 weken indien niet [tenzij anders aangegeven op de website] en wordt slechts ter indicatie gegeven. Het is belangrijk om bij de bestelling de leveringswijze goed te specificeren; bij fouten wijst POWSEY elke verantwoordelijkheid af. Als de koper niet aanwezig is op de dag van de levering, zal een bericht achtergelaten worden met informatie over de doorgang van de koerier en het adres van het postpunt waar het pakket gedurende 10 dagen beschikbaar zal zijn. Het pakket zal vervolgens worden doorgestuurd naar het dichtstbijzijnde postpunt. In het geval dat een pakket verloren is gegaan door een van onze transportdienstverleners, gelieve ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen via e-mail op de klantenservice info@powsey.be. Het bedrijf zal dan een onderzoek uitvoeren bij de betrokken diensten.

Tarieven voor verzendkosten:
De levering is gratis in België.


Retour



De klacht moet vooraf worden gemeld via e-mail naar info@powsey.be. Om dit te doen, verbindt de klant zich ertoe zijn bestelling terug te sturen in dezelfde staat als bij verzending, vergezeld van het retourformulier binnen de termijn van 15 dagen. Het product moet worden teruggestuurd als een aangetekend pakket via de post voor Europese klanten, in zijn oorspronkelijke staat. De kosten voor verzending en retour zijn altijd voor rekening van de klant.


Annulering van de klant


Elke verzoek tot annulering van een bestelling moet vóór de verzending van de producten worden ingediend om in overweging te worden genomen, en uiterlijk 1 uur na de registratie ervan. Na deze termijn is annulering niet meer mogelijk.